Ako reklamovať zakúpený tovar?

Pokiaľ by s vaším tovarom nebolo niečo v poriadku, informujte nás prosím o tom čo najskôr, buď telefonicky alebo e-mailom. Zároveň nám pošlite reklamovaný tovar na našu adresu, spolu s kópiou faktúry a dôvodom reklamácie. Keď sa nám tovar vráti, budeme vás o tom informovať a zašleme vám doklad o prijatí reklamácie.

Pokiaľ máme váš tovar na sklade, obratom vám ho vymeníme. V opačnom prípade vám vrátime peniaze.

Stiahnite si REKLAMAČNÝ FORMULÁR.

Adresa pre reklamácie:

EVEREX, s.r.o. (zberné miesto)
Šustekova 5
851 04 Bratislava

Pre akékoľvek informácie nás kontaktuje na:
+421 948 202 840
reklamacie (zavinac) moveshop.sk

Ako vyberať podľa veľkosti?

Zasielanie noviniek emailom