Vaše najčastejšie otázky...

Ak si objednám v MoveShop-e nejaké vecičky, ako dlho bude trvať, kým ich dostanem domov?

Vašu objednávku vybavíme a vyexpedujeme štandardne na druhý deň po jej obdržaní. Keď kuriér prevezme vašu zásielku, dostanete e-mailom potvrdenie o tom, že vaša dobierka je už na ceste. Ďalší deň bude vaša zásielka doručená prostredníctvom kuriéra GLS na miesto, ktoré ste uviedli v objednávke. Takže, keď si napríklad objednáte váš tovar v stredu, v piatok by vám ho mal kuriér doručiť priamo do vašich rúk.

Ako sa dozviem, kedy presne doručíte moju objednávku?

V momente ako vyexpedujeme vašu objednávku vám zašleme potvrdzujúci e-mail. Na druhý deň vám bude vaša zásielka doručená.

Ráno, v deň doručenia, vám kuriér zašle SMS s oznámením, že vaša zásielka je pripravená na doručenie v mieste, ktoré ste uviedli v objednávke. Ak chcete upresniť čas alebo miesto doručenia, spojte sa s kuriérom a dohodnite si spôsob doručenia tak, ako vám to vyhovuje.

Ako mi doručíte veci, ktoré som si objednala?

Tovar zasielame pomocou kuriérnej služby GLS, to znamená do vlastných rúk alebo na miesto, ktoré uvediete v objednávke.

Viac informácií tu: Kedy a ako dostanem svoju zásielku?

Môžem si svoj tovar vyzdvihnúť aj osobne?

 Áno, v Bratislave na Budyšínskej 8. Viac informácii tu: Kontaktujte nás!

Čo keď si objednám tovar, ktorý mi potom nebude vyhovovať?

Nemusíte mať žiadne obavy. Máte celých 14 dní na to, aby ste nám tovar bez udania dôvodu vrátili naspäť.

Viac informácií tu: Ako vrátiť alebo vymeniť tovar?

Čo mám robiť, keď chcem tovar vymeniť alebo vrátiť?

Je to celkom jednoduché. Balíček s tovarom zašlete späť na našu adresu, spolu s kópiou faktúry a s číslom účtu, na ktorý vám vrátime peniaze.

Viac informácií tu: Ako vrátiť alebo vymeniť tovar?

Keď vrátim tovar späť, kedy mi vrátite peniaze?

Akonáhle dostaneme od vás naspäť tovar, pošleme vám potvrdenie e-mailom. Peniaze môžete očakávať na vašom učte do 7 dní.

Som inštruktorka Zumby. Môžem si uplatniť ZIN zľavu tak, ako to bolo možné v Zumbashop-e?

Áno, MoveShop ponúka pre inštruktorov a inštruktorky fitness štýlov ako Zumba, aerobik, pilates, joga a pod. vlastný 

Viac informácií tu: Zľavový systém pre inštruktorov.

Môžem platiť aj bankovou kartou?

Keďže náš obchodný systém je v tejto chvíli založený len na dobierkovom doručovaní kurérom, platba kartou nie je možná. Tovar zaplatíte v hotovosti kuriérovi, ktorý vám o tom vyhotoví doklad.

Môžem si u vás telefonicky skontrolovať akú veľkosť alebo farbu vecičiek si mám vybrať?

Pravdaže, všetky modely máme u nás odskúšané, takže vám vieme poradiť aj na diaľku. A keby sme sa spoločne predsa len netrafili, zašlete nám tovar naspäť.

Ako sú chránené moje osobné údaje?

Odoslaním objednávky kupujúci udeľuje predávajúcemu v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov uvedených v objednávke za účelom vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy predávajúcim. Poskytnutie osobných údajov kupujúcim je dobrovoľné. Kupujúci má právo svoj súhlas odvolať, a to písomnou formou na adresu sídla predávajúceho. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne vymazané. Kupujúci má ďalej práva podľa § 20 zákona č. 428/2002 Z.z., v znení neskorších predpisov, t.j. predovšetkým právo na informácie o stave spracúvania svojich osobných údajov, právo na odpis osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, právo na opravu nesprávnych alebo neaktuálnych osobných údajov v priebehu spracúvania, právo na likvidáciu osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania, právo na základe bezplatnej písomnej žiadosti namietať voči využívaniu svojich osobných údajov na marketingové účely.

Kontaktujte nás!

Zasielanie noviniek emailom